Oslo 17. oktober: Jobb som en SEO-spesialist uten å tenke på rangeringer!

Dette eventet er avsluttet.

Se en oversikt over kommende events her.

På Performance Bar kan du få faglig påfyll, diskutere digital markedsføring med likesinnede eller få svar på dine spørsmål fra fageksperter innen SEM.

Dato: 17. oktober
Tid: kl 16.30
Sted: Olivia, Aker Brygge, Stranden 3, 0250 Oslo

Lurer du på hva en SEO-spesialist egentlig gjør?

Derfor trenger du ikke en SEO ekspert! Juksemakere! Tryllekunstnere! SEO er svindel! SEO er død! Stjernestøv! Spam!

SEO-spesialister er ofte i hardt vær. Er de svindlere? Er de kun opptatt av å manipulere søkeresultatet i Google? Bidrar de til å gjøre internett til et bedre sted å være? Kan du gjøre jobben selv? Døm selv!

Stian vil gjennom dette foredraget gi deg eksempler på hvordan en SEO-spesialist jobber uten å kun tenke på rangeringer i Google. Du får innsikt i blant annet dette:

  • Hvordan du kan forholde deg til Googles algoritmeoppdateringer
  • Hva du kan få ut av en søkeordsanalyse
  • Hva utviklere og interaksjonsdesignere kan få hjelp til av SEO-spesialister
  • Den største grunnen til at du skal drive med lenkebygging

Hva er Performance Bar?

Er du ansvarlig for selskapets digitale markedsføring, og savner noen å diskutere fag med?

Har du en digital markedsstrategi for 2018, men er er usikker på om du burde gjøre endringer? Uansett – ingen spørsmål er for små!

Performance Bar er et lavterskeltilbud for deg som jobber med digital markedsføring, hvor du kan få svar på dine spørsmål fra fagspesialister innen PPC, SoMe, SEO og digital markedsføring.

Les mer om Performance Bar her.

Meld deg på via skjemaet (ligger nederst om du leser dette fra en mobiltelefon). Du kan også sende mail til yvonne.baade@synlighet.no.

Foredragsholdere

Stian Hansen, Head of SEO

Stian startet sin digitale karriere for over 10 år siden i Finn.no. Siden da har han jobbet med prestasjonen til utallige nettsteder, store som små, på vegne av alt fra start ups til noen av Norges største bedrifter. Stian har solid faglig bredde, og har sin spisskompetanse i SEO og innholdsutvikling.