Kurs i Sosiale Medier

Lær mer om hvordan du kan bruke Sosiale Medier som en del av mediemiksen. På kurset tar vi for oss viktige faktorer for å lykkes, og hvordan du setter opp effektive kampanjer ved bruk av Facebook Business Manager.

Kurs i Sosiale Medier

Hvordan oppnå suksess i Sosiale Medier?

Sosiale medier blir en viktigere og viktigere del av mediemiksen for både bedrifter, institusjoner og organisasjoner. På vårt kurs i sosiale medier presenterer vi de viktigste faktorene vi mener er avgjørende for å lykkes i sosiale medier, og vi går også gjennom hvordan du måler suksess i disse mediene.

Lær deg hvilket innhold som skaper resultater, hvordan du bør presentere innholdet og hvordan du kan gjennomføre kampanjer for å nå ut til målgruppene dine. Du lærer også alle de «små triksene» som både gir en bedre effekt og gjør hverdagen enklere for deg som administrator.

Hovedvekt i kurset vil være på Facebook, men vi er også innom Instagram, LinkedIn og Snapchat.

Kurset passer for deg som jobber med markedsføring og kommunikasjon i digitale kanaler.

Kursdatoer:

Pris og kurssted, kurs i sosiale medier:

Pris inkluderer kursmateriell, lunsj og frukt.

  • Kr. 3.950.- per første deltaker per bedrift.
  • Kr. 3.450.- per følgende deltaker
  • Mva kommer i tillegg

Påmeldingen er bindende, fakturering skjer ved påmelding.

Kurset holdes i:

Haugesund:  Banken Hotel,  Strandgaten 161, Haugesund

Ålesund: Hotel Brosundet, Apotekergata 1-5, Ålesund Sentrum

Oslo: Synlighets lokaler i Pilestredet 17, Oslo Sentrum

Trondheim: Quality Augustin Hotell og Konferanse, Kongens gate 26,  Trondheim.

På vårt kurs i Sosiale Medier er vi blant annet innom:

  • Grunnleggende strategi for å nå ut i Sosiale Medier
  • Hvordan lage effektive kampanjer i Sosiale Medier
  • Hvordan måle effekt i Sosiale Medier
  • «Tricks of the trade» for administratorer
  • Hvordan inkludere de andre ansatte i jobben med å spre innholdet

Foredragsholdere

Eirik Berge

Eirik Berge er utdannet siviløkonom fra NHH. Han har lang erfaring fra sosiale medier med vekt på Facebook. Eirik er også en mye brukt foredragsholder om emnet, og har tidligere vært og er ansvarlig arrangør av Digitaldagen i Bergen. Eirik jobber ved Synlighets kontor i Bergen.