Kurs i Sosiale Medier

Lær mer om hvordan du kan bruke Sosiale Medier som en del av mediemiksen. På kurset tar vi for oss viktige faktorer for å lykkes, og hvordan du setter opp effektive kampanjer ved bruk av Facebook Business Manager.

Kurs i Sosiale Medier

Hvordan oppnå suksess i Sosiale Medier?

Sosiale medier blir en viktigere og viktigere del av mediemiksen for både bedrifter, institusjoner og organisasjoner. På vårt kurs i sosiale medier presenterer vi de viktigste faktorene vi mener er avgjørende for å lykkes i sosiale medier, og vi går også gjennom hvordan du måler suksess i disse mediene.

Lær deg hvilket innhold som skaper resultater, hvordan du bør presentere innholdet og hvordan du kan gjennomføre kampanjer for å nå ut til målgruppene dine. Du lærer også alle de «små triksene» som både gir en bedre effekt og gjør hverdagen enklere for deg som administrator.

Hovedvekt i kurset vil være på Facebook, men vi er også innom Instagram, LinkedIn og Snapchat.

Kursdatoer:

Maks 12 deltakere på hvert kurs. Kurset varer fra kl.10:00 – 15:00.

Hva lærer du på kurset?

På kurset i sosiale medier går vi blant annet gjennom:

  • Grunnleggende strategi for å nå ut i Sosiale Medier
  • Hvordan lage effektive kampanjer i Sosiale Medier
  • Hvordan måle effekt i Sosiale Medier
  • «Tricks of the trade» for administratorer
  • Hvordan inkludere de andre ansatte i jobben med å spre innholdet

Hva koster kurset?

Pris inkluderer kursmateriell og lunsj.

  • Kr. 3.950.- per første deltaker per bedrift.
  • Kr. 3.450.- per følgende deltaker

MVA kommer i tillegg, påmeldingen er bindende, fakturering skjer ved påmelding.

Hvor holdes kurset?

Bergen: Synlighets lokaler i Møllendalsveien 1, Danmarksplass
Oslo: Synlighets lokaler i Pilestredet 17, Oslo Sentrum
Trondheim: Quality Augustin Hotell og Konferanse, Kongens gate 26,  Trondheim.

Krav/forkunnskap – hvem passer kurset for

Kurset er grunnleggende og passer for deg som jobber med markedsføring og kommunikasjon i digitale kanaler.

Mål med kurset i sosiale medier

Målet med kurset er at du etter endt kurs skal sette opp og drifte effektive kampanjer i sosiale kanaler.

Etter kurset

Etter endt kurs får du utdelt et kursbevis som viser at du har fullført kurset og hva du har lært.

Kurset vil bli fulgt opp med en 45 minutters hang-out hvor du kan stille spørsmål til kursholder ca en uke etter endt kurs.

Kursholder

Kurset i Sosiale Medier vil bli holdt av en av våre erfarne eksperter på sosiale medier som til dagen jobber med kampanjeaktiviteter for våre kunder.

Foredragsholdere