Kurs i Digital Strategi

Du har et nettsted, kanskje en blogg, du er til stede i sosiale medier og annonserer. Men hvordan virker alle disse kanalene sammen og hvordan lager du en digital strategi som gir resultater? Meld deg på kurs i dag!

I kurset benyttes «Digital marketing Strategist» Avinash Kaushiks kjente “See, think, do, Care” modell som et rammeverk for å vurdere innhold, markedsføring og bruk av KPI’er. Synlighet presenterer sin fornorskede utgave av modellen, med lokale eksempler.

Kurset passer for: Ledere, styremedlemmer, beslutningstakere og alle som jobber med flere kanaler i digital markedsføring. Det passer for de som ønsker å få en overordnet innsikt i helhetstilnærmingen for digital markedsføring.

Kursdatoer:

Hva koster kurset?

Priser inkl. kursmateriell, lunsj og frukt:
Kr. 5.250,- for første deltaker per bedrift
Kr. 4.750,- per følgende deltaker
Mva kommer i tillegg.

Påmeldingen er bindende.

Bruk skjema på denne siden til påmelding.

Hvor holdes kurset?

Oslo: Pilestredet 17, 4. etg.
Bergen: Møllendalsveien 1a , 6 etg., Danmarksplass (Tidebygget)
Trondheim: Augustin Hotel ved Trondheim Torg. Kongens Gate 26

Kurset om Digital strategi handler om:

Dine mål
– For nettstedet
– Forretningsmål
Digital Strategi konsepter
– Kundereisen
– Micro moments
– Autoritetsmodellen (utviklet av Synlighet)
Målgruppe & Budskap
– Innhold på nettstedet
– Innhold på bloggen
– Innhold for stegene i kundereisen
Digitale kanaler
– Plattformer
– SEO, søkemotoroptimalisering
– Sosiale kanaler
– E-post markedsføring
– Annonsering
– Konverteringsoptimalisering
Måling & Analyse
– KPI’er i kundereisen

Krav / forkunnskaper:

Ingen spesielle.

Etter kurset:

Ved gjennomført kurs i Digital Strategi får du signert kursbevis som viser at du har fullført kurset og hva du har lært. Presentasjonen som benyttes sendes til deltakerne etter kurset. Synlighet vil også i etterkant av kurset være tilgjengelig for spørsmål, og vi kan arrangere skreddersydde kurs og workshop for deg og din bedrift.

Bruk skjemaet på denne siden og meld deg på kurs i dag!

Foredragsholdere

Michiel Ouwerkerk

Michiel er fagsjef for søkemotoroptimalisering og digital strategi i Synlighet. Han er født og oppvokst i Nederland og har sin utdannelse innen Business Management fra HU University of Applied Sciences Utrecht. Siden 2004 har han jobbet med SEO, inbound marketing og digital strategi i Nederland, Tyskland og Norge. Før Synlighet arbeidet Michiel som SEO teamleder i LBI.