Kurs i Digital Strategi

Du har et nettsted, kanskje en blogg, du er til stede i sosiale medier og annonserer. Men hvordan virker alle disse kanalene sammen og hvordan lager du en digital strategi som gir resultater? Meld deg på kurs i dag!

Kurset i digital strategi er et «must» for alle som jobber med markedsføring og kommunikasjon i digitale kanaler. Målet med kurset er å gi deg et rammeverk for hvordan du skal utvikle en digital strategi for din virksomhet. 

Utgangspunktet er kundereisen og hvordan du jobber målrettet gjennom denne. Vi tar for oss 1) hvilke mål 2) hvilket innhold 3) hvilken markedsføring du skal utføre gjennom kundereisen for å få maksimalt igjen for tid og penger du investerer. 

Synlighet har bistått en rekke selskap med å utvikle en vellykket digital strategi. Styrken er at vi formidler teorier som vi selv har utført i praksis, og som er enkle å forstå og enkle å ta i bruk. Kurset, og rammeverket som benyttes, passer for bedrifter i alle bransjer og størrelser.

Kurset passer for: Ledere, styremedlemmer, beslutningstakere og alle som jobber med flere kanaler i digital markedsføring. Det passer for de som ønsker å få en overordnet innsikt i helhetstilnærmingen for digital markedsføring.

Kursdatoer:

Hva koster kurset?

Priser inkl. kursmateriell, lunsj og frukt:
Kr. 5.250,- for første deltaker per bedrift
Kr. 4.750,- per følgende deltaker
Mva kommer i tillegg.

Påmeldingen er bindende.

Bruk skjema på denne siden til påmelding.

Hvor holdes kurset?

Oslo: Pilestredet 17, 4. etg.
Bergen: Møllendalsveien 1a , 6 etg., Danmarksplass (Tidebygget)
Trondheim: Augustin Hotel ved Trondheim Torg. Kongens Gate 26

Kurset om Digital strategi handler om:

Dine mål
– For nettstedet
– Forretningsmål
Digital Strategi konsepter
– Kundereisen
– Micro moments
– Autoritetsmodellen (utviklet av Synlighet)
Målgruppe & Budskap
– Innhold på nettstedet
– Innhold på bloggen
– Innhold for stegene i kundereisen
Digitale kanaler
– Plattformer
– SEO, søkemotoroptimalisering
– Sosiale kanaler
– E-post markedsføring
– Annonsering
– Konverteringsoptimalisering
Måling & Analyse
– KPI’er i kundereisen

Krav / forkunnskaper:

Ingen spesielle.

Etter kurset:

Ved gjennomført kurs i Digital Strategi får du signert kursbevis som viser at du har fullført kurset og hva du har lært. Presentasjonen som benyttes sendes til deltakerne etter kurset. Synlighet vil også i etterkant av kurset være tilgjengelig for spørsmål, og vi kan arrangere skreddersydde kurs og workshop for deg og din bedrift.

Bruk skjemaet på denne siden og meld deg på kurs i dag!

Foredragsholdere

Michiel Ouwerkerk

Michiel er fagsjef for søkemotoroptimalisering og digital strategi i Synlighet. Han er født og oppvokst i Nederland og har sin utdannelse innen Business Management fra HU University of Applied Sciences Utrecht. Siden 2004 har han jobbet med SEO, inbound marketing og digital strategi i Nederland, Tyskland og Norge. Før Synlighet arbeidet Michiel som SEO teamleder i LBI.