Kurs i Digital Strategi

Du har et nettsted, kanskje en blogg, du er til stede i sosiale medier og annonserer. Men hvordan virker alle disse kanalene sammen og hvordan lager du en digital strategi som gir resultater? Meld deg på kurs i dag!

Kurset i digital strategi er et «must» for alle som jobber med markedsføring og kommunikasjon i digitale kanaler. Målet med kurset er å gi deg et rammeverk for hvordan du skal utvikle en digital strategi for din virksomhet. 

Utgangspunktet er kundereisen og hvordan du jobber målrettet gjennom denne. Vi tar for oss 1) hvilke mål 2) hvilket innhold 3) hvilken markedsføring du skal utføre gjennom kundereisen for å få maksimalt igjen for tid og penger du investerer. 

Synlighet har bistått en rekke selskap med å utvikle en vellykket digital strategi. Styrken er at vi formidler teorier som vi selv har utført i praksis, og som er enkle å forstå og enkle å ta i bruk. Kurset, og rammeverket som benyttes, passer for bedrifter i alle bransjer og størrelser.

Kurset passer for: Ledere, styremedlemmer, markedssjefer og alle som jobber med flere kanaler i digital markedsføring. Det passer for de som ønsker å få en overordnet innsikt i helhetstilnærmingen for digital markedsføring.

Kursdatoer:

Maks 12 deltakere på hvert kurs. Kursene varer fra kl. 10:00 – 15:00

Hva koster kurset?

Priser inkl. kursmateriell, lunsj og frukt:
Kr. 5.250,- for første deltaker per bedrift
Kr. 4.750,- per følgende deltaker
Mva kommer i tillegg.

Påmeldingen er bindende, fakturering av kurset ved påmelding.

Bruk skjema på denne siden til påmelding.

Hvor holdes kurset?

Oslo: Pilestredet 17, 4. etg.
Bergen: Møllendalsveien 1 , 4 etg., Danmarksplass (Obs! Vi har flyttet til nye lokaler i samme bygg som tidligere. Inngang fra baksiden, midt på bygget, rød ramme rundt døren).
Trondheim: Augustin Hotel ved Trondheim Torg. Kongens Gate 26

Kurset om Digital strategi handler om:

Dine mål
– For nettstedet
– Forretningsmål
Digital Strategi konsepter
– Kundereisen
– Micro moments
– Autoritetsmodellen (utviklet av Synlighet)
Målgruppe & Budskap
– Innhold på nettstedet
– Innhold på bloggen
– Innhold for stegene i kundereisen
Digitale kanaler
– Plattformer
– SEO, søkemotoroptimalisering
– Sosiale kanaler
– E-post markedsføring
– Annonsering
– Konverteringsoptimalisering
Måling & Analyse
– KPI’er i kundereisen

Krav / forkunnskaper:

Ingen spesielle.

Etter kurset:

Ved gjennomført kurs i Digital Strategi får du signert kursbevis som viser at du har fullført kurset og hva du har lært. Presentasjonen som benyttes sendes til deltakerne etter kurset. Synlighet vil også i etterkant av kurset være tilgjengelig for spørsmål, og vi kan arrangere skreddersydde kurs og workshop for deg og din bedrift.

Bruk skjemaet på denne siden og meld deg på kurs i dag!

Foredragsholdere

Lars Johanson

Lars er kommersiell direktør i Synlighet og byråleder for Oslo-kontoret. Erfaring med digital markedsføring siden 2001. Han har hjulpet en rekke kunder å tjene penger på nettsatsningen. Har sin styrke innen strategier. Kurs og foredragsholder for Synlighet innen «Digital strategi», «Content marketing», «Effektive nyhetsbrev», «Skrivekurs for web», «Søkemotoroptimalisering» med mer.

Michiel Ouwerkerk

Michiel er fagsjef for SEO og inbound marketing i Synlighet. Han er født og oppvokst i Nederland og har sin utdannelse innen IT- og økonomifag fra Hogeschool van Utrecht og University of Ohio, USA. De siste 10 årene har han arbeidet spesialisert innenfor SEO, innholdsmarkedsføring, inbound marketing i Nederland, Tyskland og Norge. Før Synlighet arbeidet Michiel som SEO spesialist i BigMouth Media og senere som SEO teamleder i LBI.

Astrid Olsson

Astrid er utdannet medieviter ved universitetet i Bergen og har jobbet 5 år i Synlighet. Astrid har erfaring fra oppsett og drift av kampanjer i  Google, Facebook og Instagram, samt erfaring som prosjektleder og teamleder. I dag er Astrid kundeansvarlig og digital rådgiver for en rekke spennende bedrifter som Cruisespesialisten, Augustin/Grand Hotel Terminus og Bergen Taxi.  Astrid er kreativ, nysgjerrig og analytisk og brenner for å finne nye muligheter! Som kursholder får Astrid svært gode tilbakemeldinger, og er en viktig del av vår faggruppe for digital strategi.