Forside / Blogg / Synlighet styrker laget med 10 nye hoder

Synlighet styrker laget med 10 nye hoder

Dato publisert:

12.09.19
Synlighet1

Synlighet pangstarter høsten med 10 nyansatte om bord. – Satsingen er helt sentral for at vi skal kunne drive kundene våre til nye høyder, sier administrerende direktør, Arnulf Røkke.

Det er høyt tempo hos det digitale markedsføringsbyrået Synlighet om dagen. For bare kort tid siden fikk Oslo-kontoret ny byråleder, og nå renner det også inn med nye skarpe hoder.


Skal bli best sammen


De nyankomne består av folk med variert utdanningsbakgrunn og bransjeerfaring. Felles for alle er imidlertid en sterk driv for digital markedsføring – enten de er bransjeseniorer eller har rykende fersk utdanning.

"Vår visjon er å bli best sammen med kundene våre. Da er det nyttig og nødvendig å få inn talenter som ønsker å bidra til at vi blir det beste markedsføringsmiljøet i Norden."

– Arnulf Røkke


Mer helhetlig og innovativt fokus


En stadig økende etterspørsel etter nye typer annonseringsteknologi og -muligheter betyr at bransjen kontinuerlig må tilpasse seg og tenke nytt. For å imøtekomme dette har Synlighet blant annet ansatt tidligere leder og Art Director for Innsikt i Eniro, Morten Nordsveen, som vil bli et viktig ledd i å sikre mer helhetlige og innovative løsninger gjennom hele kundereisen.

"Synlighet er et byrå i sterk vekst og med stadig nye, spennende utfordringer. Jeg gleder meg veldig til å blant annet videreutvikle våre kunders visuelle fremtoning, og styrke deres konkurransefortrinn i digitale kanaler."

– Morten Nordsveen


Blant de nyansatte er også Silje Kristin Berg Stamnes, som har funnet seg til rette hos Synlighet etter å ha fullført et traineeprogram hos Trainee Salten.

"Synlighet er et byrå med mye kompetanse og høye ambisjoner, og jeg gleder meg veldig til å være en del av et miljø hvor jeg får videreutviklet både meg selv og kundene."

– Silje Kristin Berg Stamnes


De 10 som skal bidra til kunders suksess er:

  • Katrine Skjelbred, ansatt som prosjektleder og SoMe-spesialist. Skjelbred kommer fra en stilling som Key Account Manager hos Omnicom Media Group/Drum, og har utdanningsbakgrunn fra reklame og prosjektledelse

  • Morten Nordsveen, ansatt som AdTech. Kommer fra lederstilling hos Eniro Innsikt, hvor han også har vært Art Director. Han har utdanningsbakgrunn fra grafisk design og visuell kommunikasjon.

  • Karoline Gåre, ansatt som rådgiver innen annonsering etter å nylig ha oppnådd en mastergrad innen økonomi og administrasjon ved NHH.

  • Oliver Demant, ansatt som seniorkonsulent. Han kommer fra en seniorstilling innen SEO og SEM hos Reprise, og har over 10 års erfaring i bransjen.

  • Trine Malen Hagen Fureli, ansatt som rådgiver innen SEO. Hun har arbeidet som selvstendig næringsdrivende, og har utdanningsbakgrunn fra markedsføring.

  • Merethe Kristiansen, ansatt som rådgiver innen annonsering etter å ha fullført en mastergrad i økonomi og administrasjon ved NTNU Handelshøyskolen i Trondheim.

  • Silje Kristin Berg Stamnes, ansatt som rådgiver innen annonsering. Hun har nylig fullført et traineeprogram hos Trainee Salten, og er utdannet siviløkonom fra Handelshøgskolen i Bodø ved Nord Universitet.

  • Max Bengtsson, ansatt som rådgiver innen annonsering. Han kommer fra stilling som rådgiver for internasjonalisering og vekst hos Innovasjon Norge, og er utdannet siviløkonom fra NHH.

  • Stian Wiik Instebø, ansatt som rådgiver innen annonsering, og kommer fra en stilling som annonseringsspesialist hos Accenture, for Google i Dublin. Han har utdanningsbakgrunn fra markedsføringsledelse.

  • Noémi Hégner, ansatt som rådgiver innen webanalyse. Hun kommer fra en traineestilling innen digital markedsføring hos Jens Chr. Berle AS, og er utdannet siviløkonom fra NHH.

Har du lyst til å vite mer om hva Synlighet kan hjelpe din bedrift med? Ta gjerne kontakt for en uforpliktende prat.