Forside / Blogg / Annonsering i Bing og Yahoo

Annonsering i Bing og Yahoo

Ønsker du å annonsere i søkemotorene Bing og Yahoo? Synlighet sine Bing-sertifiserte medarbeidere kan hjelpe deg med oppsett av BingAds og skape gode resultater. Lavere konkurranse gjør Bing til en lønnsom kanal.


Kort om Bing Ads

Ved å bruke annonseverktøyet Bing Ads får du tilgang til å annonsere i både Yahoo og Bing. Verktøyet ligner mye på Google Ads, hvor du kun betaler for klikk på annonsene dine. Er du til stede med tekstannonser når noen søker etter deg, når du ut til potensielle kunder som kan gi økt salg, flere henvendelser, flere medlemmer eller andre mål du har med annonseringen. Google er søkemotoren med flest brukere i Norge, men konkurransen for å annonsere på enkelte ord og fraser i Yahoo og Bing er mye lavere – det kan bety billigere klikk og bedre lønnsomhet.

Få gode tips og lær mer om annonsering på bloggen vår.

Få hjelp til Bing-annonsering

Synlighet har jevnlig kontakt med Bing-ansatte som oppdaterer oss på de nyeste mulighetene og funksjonene. Vi har lang erfaring med å annonsere på vegne av både store og små bedrifter, hvor vi har skapt god lønnsomhet ved markedsføring gjennom denne kanalen. Har du allerede annonser i Google gjennom Google Ads, kan mye av oppsettet benyttes i Bing og Yahoo. Da blir også oppstartskostnadene lave.

Kontakt oss i dag for å komme i gang med annonsering i Bing og Yahoo!