Frokostmøte 27.02: Digital markedsføring for B2B hos DIGS

Kom på frokostmøtet i Trondheim 27. februar på DIGS og få innsikt i trender og nyheter innen B2B-markedsføring, hvordan du treffer målgruppen din og om kundereisen.

Frokostmøtet vil handle om:

  • Trender og nyheter innen B2B-markedsføring
  • Målgruppe og målretting - Se eksempler på hvordan du når målgruppen basert på yrke, bransje, interesse, konkurrenter og mer.
  • Kundereise og kanal - Valg av kanal er avhengig av hvor man er i kundereisen og med hvilket formål du skal nå kundene. Du får anbefalinger om når du skal bruke hvilken kanal.
  • Merkevarebygging og budskap - Bygge merkevare og assosiasjoner handler om kontinuitet og konsistens.
  • KPI & Konverteringer - Du får høre hvorfor du kan være like fornøyd med en nyhetsbrevpåmelding som med et lead eller salg (og hvordan Hubspot kan hjelpe deg med å gi denne innsikten)


Sikre deg din plass og meld deg på her!

Praktisk info

Sted: DIGS, Krambugata 2 (ved biblioteket), Trondheim

Dato: 27. februar

Tid: Kaffe fra 8:00, foredrag fra 8:30 - 9:30

Michiel er fagansvarlig for Digital Strategi i Synlighet. Han startet med digital markedsføring i 2005. Michiel er en erfaren kurs- og foredragsholder innenfor SEO og Digital Strategi.

Øystein er fagansvarlig for programmatisk og har arbeidet med annonsering siden 2008. Han er kursholder i Google Ads, Google Analytics og Programmatisk.

Foredrag DIGS Trondheim